Musik föreställning

Idag hade musikarna på skolan en föreställning och den var så himla sjukt bra! :D alla var helt fantastiska och så vackert det var! och det hela blir bättre när ens kompisar är med och medverkar! ja, det var helt klart en av de bästa föreställningarna dem har gjort :D Åh covern på låten "Girl with one eye" av Florence + The Machine var så himla grym att det gick rysningar längs hela ryggen och armarna! Helt fantastiskt säger jag bara! :D Men tyvärr fattar jag aldrig varför de ska ha instrumenten så högt! och särskilt trummorna, de dränker ju de vackra rösterna. men, men helt klart "fem av fem toasts"! ;D

God kväll på er!


Kommentarer
Siri

Verkar som att jag har missat något, alla är helt lyriska! Går den fler gånger?

2012-04-27 @ 00:22:02
URL: http://fruktklister.blogspot.com/
Linnea

Åh var det en Florence-låt! Tänkte när jag var där att hon verkligen lät som henne! Det konstigaste är att jag lyssnade på den låten sen på kvällen utan att koppla ihop det. Och nu säger du att det var den låten. Undrar om kopplade ihop det omedvetet och det var därför jag började lyssna på Florence. För jag har inte gjort det innan.



Och ja, håller verkligen med om att trummorna är för höga. Det är alltid så!

2012-04-27 @ 15:03:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0