Det var på tiden...

Tjolahopp i lingonskogen! Det var ett tag sen sist jag satte mig ner för att blogga :P Det har liksom inte funnits någon tid riktigt för jag har haft fullt upp de senaste veckorna med skola och allt, men kan ju göra en liten sammanfattning :)

25 maj:
Danskväll i Furulund med Skönningaredsgänget!! :D Det var helt sjukt roligt att dansa bugg och foxtrot till Streaplers med fina vännerna! Kvällen var helt perfekt med sol, ljummen värme och massor med kul :D En fantastisk avslutning på den sista slutspurten i skolan med andra ord ;)

(någonstans mellan 25 och 30 maj)
: Brödbakning! :D Recept får ni snart! ;)

30 maj:
Studentfest med lärarna på skolan. Oj oj oj... Hade aldrig kunnat tänka mig att lärarna kunde ställa till en sån rolig föreställning. Så nu har jag sett hur min manliga mentor skulle se ut om han var Lena Ph, man kan ju säga att den ill-rosa klänningen, klackskorna och peruken framhävde hans kvinnliga sida...xD. Dessutom kommer jag aldrig att glömma min kvinnliga mentor efter den utstyrseln som hon hade, med ill-lila krulligt peruk och allt. xD

31 maj:
S T U D E N T E N!!!!! to be continued.... ;D

1 juni: Liseberg med släktingarna från dalarna :D Det var jätteroligt och i princip inget folk!! Det var fritt fram att åka så mycket man ville! vilket i mitt fall blir väldigt mycket :D Dock var det svinkallt så jag gick där med tjock ylletröja, jacka och yllevantar i denna "ljuvliga" sommarmånad^^

3 juni: Jag räddade en talgoxe-unge :) hittade honom vid hundgården och lyckades fånga in den efter att mitt svarta monster till hund jagade in honom i partytältet  :P så på morgonen kommer jag in i huset till mina föräldrar med en ursöt fågelunge i handen som pappa sedan tar kort på :) tyvärr var det med en "icke-digitalkamera" så ni får inte se den. jag satte talgoxen på en gren i en björk och efter ett tag var han försvunnen :) det roliga var också att kvällen innan hade jag räddat grannens bortsprungna hund från asfaltsvägen :)

4 juni: idag har jag varit på truckförarutbildning :)





Kommentarer
Josefine

Hihi du bloggade! :D Kul med liseberg och så bra att du räddade både en fågel och en hund :D Räddaren i nöden ;)

2012-06-05 @ 13:57:56
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0