I en nära framtid

Hejsan! Nu när jaktpraktikant-grejen inte blir av så har jag en mängd funderingar och planer^^ Jag har sökt en fast anställning på Volvo i Tuve som jag får se om jag får, vilket jag hoppas eftersom då kommer jag tjäna pengar och få arbetslivserfarenhet inför att söka till polishögskolan :) dessutom skulle jag samtidigt kunna plugga företagsekonomi på distans och i halvfart.
 
Jag ska även anmäla mig till en kurs i företagsekonomi på Gbg:s universitet elller på Uppsala universitet( isf på distans) för då kan jag även bli flexpolare på Volvo samtidigt som jag får en bra utbildning som jag kan använda både i arbetslivet som privat, dessutom ökar det mina förutsättningar för att komma in på polishögskolan. jag funderar också på att välja en kurs i kriminologi eller liknande. företagsekonomin-kursen i Gbg kan jag fortfarande göra en sen anmälan till vilket gör att om jag kommer in så börjar jag i september och då slipper jag vara sysslolös(om jag inte hittar ett litet jobb villsäga) under vintern i väntan på att nästa kursstart i Januari :)
 
Jag kommer även skicka in min anmälan till polishögskolan i september/ oktober för man vet ju aldrig, kanske kommer man in? :)
 
Det är så jobbigt när ens nära framtid ligger i någon annans händer x)
 
Men i alla fall så ska jag åtminstone få lite semester! :D För till helgen börjar fågeljakten!!!! :D :D :D Ni kan ju gissa var jag kommer hålla hus då ;D Hahaha!!
 
Ha det underbart och hoppas det går vägen för er också!! :)


Kommentarer
Josefine

Så bra att du har nya planer! :D

2012-08-23 @ 14:44:26
URL: http://accordingtomeee.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0