Sjungom studentens lyckliga dag!

Idag tänkte jag dela med mig av vad jag gjorde på Den Stora Dagen, studentdagen! :D
Jag börjar med utpsringningen; hade aldrig trott att jag skulle vara så nervös som jag var den sista halvtimmen! jättetaggad, visst, men inte så himla nervös! :O När vår utspringningslåt började vrålade alla av glädje och stormade ut! vilken känsla! Jag minns inte ens att jag hörde låten för var så fokuserad på att bara komma ut! :D sen där uppe på scen hoppade alla och jag och Jennifer stod längst bak och var nära på att falla ner xD

Sen började utmaningen att ta sig till familjen :P inte helt enkelt med så mycket folk, men det gick^^ på hemvägen åkte jag i en  mycket fint student-dekorerad bil och jag höll och viftade med en flagga genom takluckan hela vägen hem^^ Jag träffade på Jennifer också när hon satt i sin studentbil, så vi vinkade till varandra:) pappa höll in biltutan hela den sista vägen hem uppför grusvägen! :D det lät väldigt mycket...^^

Resten av dagen bestod i att hälsa alla gäster välkomna, käka god mat, öppna presenter och dansa med kompisarna från skönningaredsgänget :D Hade en helt fantastisk kväll! <3










Brorsan Marcus =)









Tomas med kusin Agnes =) Tack Tomas för finfina bilder :D

Åh vänta! glömde säga vad jag fick i present! :O Jag fick en superbra jaktväska som man bär på höften på ryggen!! :D och presentkort på egen hagelbössa!! :D jag är helt överlycklig!!! :D^^ sen så fick jag jättefina smycken också :D

Ha en fortsatt underbar dag =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0