Balen!

Hejsan! Det var student bal i torsdags och det var otroligt roligt! Dock besviken på maten, ingen bearneisesås, vad är det för stil? -.-* och efterrätten var urusel, en liten sockrad chokladpralin som var fylld med någon äcklig chokladkräm =( Så ni kan ju gisssa vad jag och Becca hittar på i brist på efterrätt! ^^ Hahaha, vi käkar upp allt socker i en sockerskål + suketterna!! Jag menar Vem kan ens komma på tanken??? suketterna också...det som är så sött att det blir beskt och som fräter på tungspetsen xD Haha! Nåja vi hade kul i alla fall x) Dessutom blev allt så himla mycket bättre efter maten när dansen körde igång! :D Det var helt sjukt kul och det bästa var att alla mina kompisar dansade!! :D Otroligt stolt över er!! :D

Jag vill bara nämna att om ni vill se foton från balen så har jag överlåtit det stora ansvaret på Becca och Linnea som alltid gör det otroligt fantastikt bra! :D Å till sist vill jag säga att alla var så otroligt fina...precis som i en film <3


Kommentarer
Louise

Jag smakade också på en sukett, det gör jag aldrig mer om, usch! Förstår inte hur ni klarade att äta allt XD

2012-05-22 @ 21:08:19
URL: http://louiseaugustsson.blogg.se/
Emelie

beror säkert på avsaknaden av hjärnceller xD

2012-05-24 @ 18:26:34
Josefine

Nu har du inte bloggat på länge, jag vill läsa om ditt liv, haha, se till att blogga snart. Hoppas allt är bra med dig :D

2012-06-04 @ 13:16:24
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0